آبان ماه تلخی برایم است چون فرزند گلم و جگر گوشه ام آقا سید محمد هادی را در این ماه از دست دادم
دنیا خیلی بی وفاست
+ نوشته شده در پنجشنبه نهم آبان ۱۳۹۲ ساعت ۸:۳۵ ق.ظ توسط دکترسیدحسین اطهری
|
دنیا خیلی بی وفاست